ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

حضور ۷ جودوکار خراسان رضوی در مسابقات آسیایی ازبکستان

  • کد خبر: ۱۹۲۹۲۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
حضور ۷ جودوکار خراسان رضوی در مسابقات آسیایی ازبکستان
رئیس هیات جودو خراسان رضوی از حضور ۷ نماینده از خراسان رضوی در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان جودو ازبکستان خبر داد.

محمدصابر گرایلی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت ملی‌پوشان جودو خراسان رضوی گفت: مسابقات آسیایی جودو در رده نوجوانان و جوانان از ۲۲ آبان در ازبکستان آغاز می‌شود که به طور مجموع ۷ نماینده در این مسابقات از خراسان رضوی داریم.

وی با اشاره به نمایندگان خراسان رضوی در این دوره از مسابقات تصریح کرد: امیر قاسمی‌نژاد به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان، امیر حسن‌نژاد در وزن ۵۰ کیلوگرم، پویا علی‌جانی در وزن ۸۰ کیلوگرم، علیرضا نیک‌سرشت در وزن + ۹۰ کیلوگرم در بخش نوجوانان و امیرحسین خوش‌قدم در وزن ۶۰ کیلوگرم، الیاس پرهیزکار در وزن ۸۱ کیولگرم و محمد یاقوتی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم در بخش جوانان از خراسان رضوی به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات جودو خراسان رضوی با اشاره به وضعیت هیات افزود: هیات استان و مشهد در هر ماه حداقل یک یا دو مسابقه در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌کند. لیگ استان نیز در یک ماهه اخیر استارت خواهد خورد.

گرایلی ادامه داد: همچنین مسابقات کشوری پیشکسوتان ۲ هفته گذشته برگزار شد که خراسان رضوی با کسب ۸ مدال طلا، ۲ نقره و ۵ برنز جایگاه نخست کشور را از آن خود کرد.

وی در خصوص حضور خراسان رضوی در لیگ برتر جودو کشور خاطرنشان کرد: قطعا در لیگ برتر در هر ۲ بخش آقایان و بانوان شرکت خواهیم کرد. همیشه ۳ تا ۴ تیم از خراسان رضوی در لیگ برتر داشته‌ایم. به عنوان مثال پارسال در بخش بانوان با ۳ تیم در لیگ برتر شرکت کردیم. هنوز تقویم مسابقات فدراسیون جودو مشخص نشده، اما به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس هیات جودو خراسان رضوی در خصوص برنامه‌های استعدادیابی هیات جودو در فصل تابستان بیان کرد: در تابستان اردوی مشترک برای نوجوانان و جوانان گذاشتیم. همچنین تیم نونهالان خراسان رضوی در مسابقات استعداد‌های برتر با با ۳ طلا و ۵ نقره و یک برنز نائب قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->